Chomaв инструкции по заполнению пут листа , нет такого пункта...меня буквально неделю назад, спрашивали на счет этого случая , случайно не ваша компания
скину ст.закона
Art. 49. – Operatorii de transport rutier/întreprinderile care efectuează operaţiuni de transport rutier au următoarele obligaţii:
i)
să asigure, la locul amplasării bazei tehnico-materiale a întreprinderii prevăzute la art. 17, efectuarea unui control al treziei şi a unei examinări medicale generale a conducătorilor auto nu mai rar de o dată la 12 ore de muncă, cu excepţia conducătorilor auto care activează pe rutele internaţionale, aceştia fiind supuşi controlului medical cu cel mult 3 ore pînă la plecarea în cursă, de asemenea să asigure verificarea tehnică generală a fiecărui vehicul rutier nu mai rar de o dată la 20 de ore de lucru, cu excepţia celor de pe rutele internaţionale care vor fi supuse controlului tehnic înainte de plecarea în fiecare cursă. Înainte de a începe operaţiunea de transport rutier în baza unei foi de parcurs noi, conducătorul auto va fi supus unui control medical, iar vehiculul va fi supus unui control tehnic. Foaia de parcurs este valabilă nu mai mult de 36 de ore de la ora efectuării controlului medical şi a controlului tehnic, cu excepţia operaţiunii de transport rutier în trafic internaţional pentru care valabilitatea foii de parcurs acoperă cursa tur-retur. Criteriile conform cărora conducătorii auto vor fi supuşi controlului medical se aprobă prin instrucţiune de către organul central de specialitate după consultarea Ministerului Sănătăţii, iar criteriile privind controlul tehnic al vehiculelor rutiere se aprobă prin instrucţiune de către organul central de specialitate. Instrucţiunile menţionate se publică în Monitorul Oficial al Republicii Moldova;
Titlul III
ACCESUL LA ACTIVITATEA
DE TRANSPORT RUTIER
Capitolul 1. Transportul rutier contra cost
Art. 17. – Condiţia privind existenţa unei baze tehnico-materiale se consideră îndeplinită dacă întreprinderea întruneşte cumulativ următoarele cerinţe:
a) are un sediu, în incinta căruia se efectuează operaţiuni tehnologice, se dirijează activitatea de transport, se păstrează documentele de lucru, în special documentele contabile, documentele de gestionare a personalului, precum şi documentele prevăzute la art. 48 la care trebuie să aibă acces autorităţile de control în scopul verificării respectării legislaţiei în vigoare. Întreprinderea poate avea mai multe filiale în care se pot păstra documentele privind activităţile operaţionale şi tehnologice pentru trimestrul în curs şi trimestrul precedent. Fiecare dintre aceste filiale va fi declarată la autoritatea de licenţiere în termen de cel mult 10 zile de la data începerii activităţii în incinta ei, cu indicarea adresei poştale, a activităţilor care vor fi efectuate şi coordonate din acest sediu şi a orarului de lucru;
b) dispune de cel puţin un vehicul rutier;
c) deţine în proprietate sau în leasing financiar cel puţin o treime din vehiculele rutiere de care dispune, dar nu mai puţin de o unitate;
d) desfăşoară operaţiunile de deservire tehnică a vehiculelor rutiere deţinute, permanent şi eficient, cu echipamente şi instalaţii tehnice corespunzătoare, într-un atelier de autoservice, în conformitate cu prezentul cod şi cu Regulamentul cu privire la desfăşurarea activităţii de autoservice.
Писала письмо в ANTA , cerere de notificare privind operarea transporturilor rutiere in cont propriu
козл.... так и не прислали ничего!!